Szczecin, dnia 01 czerwca 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE – nr 01/06/2023
- Informacje ogólne, dane Zamawiającego:
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami opisanymi w ‘Zasadach wspierania realizacji zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, zlecanych organizacjom pozarządowym przez PFRON’, a w szczególności zasadą konkurencyjności opisaną w załączniku nr 3 do zasad, jakim są ‘Wytyczne w zakresie kwalifikowalności kosztów w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych’.
- Postępowanie prowadzone jest na potrzeby projektu pt. „MIGAMY NA KASZUBACH!”, współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, realizowanego przez Zamawiającego, wymienionego w części I.3. Usługi, jakie świadczone będą przez wyłonionego w ramach zapytania ofertowego Wykonawcę, współfinansowane będą ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Zamawiający:
Polski Związek Głuchych Oddział Zachodniopomorski, z siedzibą w Szczecinie, al. Niepodległości 22/8, kod pocztowy 70-412, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Szczecin Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000043245, adres strony www: pzg.szczecin.pl, zwany dalej „Zamawiającym”.
- Zapytanie dotyczy kodu CPV:
55120000-7 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55000000-0 – Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55100000-1 – Usługi hotelarskie
55270000-3 – Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 – Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków - Opis przedmiotu zamówienia, termin i miejsce wykonania usługi:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowa i gastronomiczna na czas realizacji imprezy rekreacyjnej pn. „MIGAMY NA KASZUBACH!” w okresie od 22 września 2023 r. do 24 września 2023 r., w miejscowości Wdzydze, w woj. pomorskim.
- Wymagania wobec Oferenta:
- Oferent będzie zobowiązany do zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia dla grupy 158, osób przy czym:
- Zakwaterowanie obejmie 2 noclegi dla 158 osób: I nocleg: z 22 września na 23 września 2023 r.; II nocleg: z 23 września 2023 r. na 24 września 2023 r.
- Wyżywienie dotyczyć będzie następujących posiłków, dla następujących liczb osób:
- 22 września 2023 r. obiadokolacja dla 158 osób;
- 23 września 2023 r.: śniadanie dla 158 osób, obiad dla 158 osób;
- 23 września 2023 r.: uroczysta kolacja dla 158 osób;
- 24 września 2023 r.: śniadanie dla 158 osób, obiad dla 158 osób.
- Oferent jest zobowiązany dysponować bazą noclegową dla co najmniej 158 osób oraz salą bankietową dla 158 osób.
- Menu na dany dzień zostanie każdorazowo ustalone z Zamawiającym.
- Posiłki serwowane będą w miejscu noclegu.
- Lokalizacja: usługa świadczona będzie na terenie województwa pomorskiego, miejscowość: Wdzydze.
- Oferent będzie zobowiązany do zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia dla grupy 158, osób przy czym:
- Termin i miejsce składania ofert
- Oferta powinna być przesłana/dostarczona na adres: Polskiego Związku Głuchych Oddział Zachodniopomorski, al. Niepodległości 22/8, 70-412 Szczecin do 15 czerwca 2023 r. do godziny 16:00. Dopuszcza się oferty drogą e-mailową na adres: biuro@pzg.szczecin.pl
- Oferta powinna zawierać łączną cenę brutto (z podatkiem VAT) za całość zamówienia.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Wymagania formalne wobec Wykonawcy:
- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego; dysponuje potencjałem technicznym, organizacyjnym i merytorycznym niezbędnym do wykonania usługi.
- Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającymi lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Potencjalny Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa w punkcie VI.2 (załącznik nr 2 do zapytania).
- Kryteria oceny oferty:
- Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany jest w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria.
- Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających warunki niniejszego, postępowania w oparciu o następujące kryterium:
Koszt oferty w badanym zakresie – 100 %.
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
((Kmin / Kbad) * 100%) * 100 = Ilość punktów
gdzie:
Kmin – koszt brutto oferty najtańszej
Kbad – koszt brutto oferty badanej
100– współczynnik stały - Sporządzenie oferty niezgodnie z wymaganiami Zamawiających będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
- Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną odrzucone.
- Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w postępowaniu firm pośredniczących.
- Informacje dotyczące zakończonego postępowania (w tym o wyborze najkorzystniejszej oferty) oraz ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Zamawiający projektu upubliczni – niezwłocznie po zakończeniu postępowania – na swojej stronie internetowej.
- Zamawiający w trakcie analizy złożonych ofert zastrzega sobie prawo do negocjacji i wyjaśnień dotyczących zakresu oferty.
- Osoba uprawniona do kontaktu z potencjalnymi Wykonawcami:
- Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest Pani Maja Kamińska-Kołota, e-mail: biuro@pzg.szczecin.pl, telefon 91 423 26 75.
- Z w/w osobą należy kontaktować się we wszelkich sprawach, dotyczących prowadzonego postępowania, wyłaniania wykonawcy od momentu otrzymania niniejszego dokumentu, aż do rozstrzygnięcia wyboru.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania, a Wykonawcom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia.
- Z wyłonionych w postępowaniu Wykonawcą, Zamawiający podpisze umowę na realizację zamówienia.
- Informacje na temat przetwarzania przez Zamawiającego danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119/14 z 4.5.2016 r.), dalej RODO, w odniesieniu do:- Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą;
- Pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie);
- Członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRS);
- Osoby fizycznej (np. pracownika Wykonawcy) skierowanej do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia;
informujemy, że:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Związek Głuchych Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie przy Al. Niepodległości 22/8, kod pocztowy 70-412 Szczecin. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z administratorem danych osobowych jest możliwy poprzez adres poczty elektronicznej: biuro@pzg.szczecin.pl, pod numerem telefonu 91 423 26 75 lub listownie na w/w adres.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- wyboru Wykonawcy spośród nadesłanych ofert na podstawie czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- zawarcia, wykonywania i zakończenia umowy z Wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w przypadku wyboru oferty);
- realizacji obowiązków wynikających z przepisów o podatkach i rachunkowości tzn. rozliczenia finansowego i podatkowego (np. rozliczenie faktur lub rachunków) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami z tytułu zawartej umowy, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- kontaktowania się z Wykonawcą i jego pracownikami w sprawie realizacji umowy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) ja-kim jest kontakt w celu realizacji umowy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą także udostępniane i przesyłane (do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), z siedzibą przy al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych bądź brak zgody na ich udostępnienie PFRON skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy.
- Innymi odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne (hosting skrzynek mailowych), prawne, doradcze, na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. banki.
- W przypadku gdy jest Pani/Pan pracownikiem Wykonawcy, podanie Pani/Pana danych osobowych może być obowiązkiem wynikającym z relacji służbowej lub innej pomiędzy Panią/Panem, a Wykonawcą.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora informacji o przetwarzanych danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, w zakresie, w jakim Pani /Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy w sposób zautomatyzowany;
- wniesienia sprzeciwu w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu oraz nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów księgowych i prawa podatkowego, w tym, tj. w terminie 5 lat, liczonych od roku następującego po roku 2024, czyli 2029 r.
- Dane osobowe które zbierane i udostępniane są PFRON, przechowywane są przez okres trwania umowy podpisanej z PFRON oraz w obowiązkowym okresie archiwizacji dokumentacji związanej z tą umową, tj. do dnia zakończenia realizacji projektu – 31.10.2023 r. oraz przez dodatkowy okres archiwizacji – 5 lat licząc od początku roku następującego po roku zakończenia realizacji projektu, tj. do 31.12.2028 r.
- Postanowienia końcowe
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a niniejsze zapytanie nie stanowi oferty ani nie kreuje po stronie Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do żadnego określonego działania. Wydanie niniejszego zapytania nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty w całości lub w jej części, bez względu na jej zawartość cenową i nie zobowiązuje do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
- Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Wersja papierowa: zapytanie ofertowe z załącznikami
Projekt pt. „Migamy na Kaszubach!”, realizowany przez Polski Związek Głuchych Oddział Zachodniopomorski, współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podstawie umowy nr ZZO/000220/16/D z dnia 22.05.2023 r.